HARRY POTTER

Har precis kommit hem från skolan, efter mycket plugg den senaste tiden och nu börjar det äntligen lugna ned sig lite så ska jag sätta mig och kolla på Harry Potter. Har börjat kolla på ettan och sedan ska jag kolla på alla upp till den sista, har hela tiden sett Harry Potter i huller och buller och heller inte varit min favorit men nu ska jag ge den en chans iallafall.

Igår fick jag massage på ett ställe då jag hade så himla ont i ryggen och när jag väl kommer hem så märker jag att jag också har feber, blev lite orolig att jag har hade fått tillbaka urinvägsinfektion upp i njurarna igen men det känns inte som det då jag mår bra utan feber men lite ont i ryggen men ska ändå kolla upp det imorgon. Nej, nu dags för potter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: