OM FREDAGEN

I fredags så skulle jag, pappa och pappas tjej Cecilia med hennes söner till hennes mamma, vi skulle fira Cecilias mamma. Väl där var det flera folk, men den som började busa med mig direkt var lilla Ville och han var så charmig. Sen kan ni nog tänka vad han gjorde eller försökte göra genom att kolla på bilden, men det slutade med att dem andra hade mini vattenkrig och jag fick springa och gömma kameran haha. 
Sen gick jag runt i trädgården och fotade massor innan det blev dags för mat. Blev massor av kött och olika korvsmaker med grillad potatis, mums! Nu ska jag och Amanda kolla The Duff innan det blir sovdags och kämpa inför en ny vecka. 
Postat av: Emelie

Super fina bilder! Har precis startat en blogg med ett syfte att få fler personer att göra sin röst hörd! Kika gärna in och dela något om du har lust. :)

2015-05-18 @ 15:44:14
URL: http://nouw.com/deladinaord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: